231 Front Street, Lahaina, HI 96761 info@givingpress.com 808.123.4567

Zdrowej Wagi dla zdrowych osób starszych

Zdrowej Wagi dla zdrowych osób starszychMężczyźni i kobiety żyją dłużej, ciesząc się energiczny i aktywny tryb życia, dobrze w ich 80-tych i 90-tych. Badanie za badaniem potwierdza, jeść dobrze i być aktywnym może zrobić drastyczne różnice w jakości życia dla starych dorosłych.
Nigdy nie jesteś za stary, aby skorzystać z ulepszonej żywienia i fitnessu. Z bogatych w składniki odżywcze produktów i imprez z przyjaciółmi, można poczuć różnicę w swoje siły, energię i radość życia. W rzeczywistości, jak się starzejemy, nasze jedzenie i wybór działań staje się jeszcze bardziej istotne dla naszego zdrowia.

Więcej Składników Odżywczych, Mniej KaloriiWięcej Składników Odżywczych, Mniej Kalorii

Jak ludzie w wieku, potrzebują mniej kalorii, ale więcej składników odżywczych, zwłaszcza białka, witamin i wapnia. Z punktu widzenia zasilania, trzeba skupić się na jakość, a nie ilość. Wszystkie twoje wybory żywności, do każdej grupie żywności, powinny być pakowane z więcej składników odżywczych na kalorię. Dla optymalnego zdrowia fizycznego i psychicznego, starszych ludzi naprawdę trzeba zrobić każdy liczenie kalorii. Dla zdrowego odżywiania, wybieraj produkty ze wszystkich grup żywności talerze.
Emeryci i renciści, osoby z ograniczonymi dochodami mogą być problemy zakup wystarczająco bogatych w składniki odżywcze produktów, aby zaspokoić wszystkie ich potrzeby żywieniowe. Jeśli jest to problem dla Ciebie lub kogoś, kogo kochasz, zbadać możliwości starszy stronach jedzenia, jedzenie na kółkach lub dodatkowych programów pomocy żywnościowej w swojej społeczności.
Złote lata, na pewno nie jest czas dla ekstremalnych diet lub nagłej utraty wagi. Twoim celem powinno być, aby lepiej się odżywiać podczas jedzenia mniej. Diety często wyeliminować wszystkie grupy żywności, który może spowodować poważne niedobory składników odżywczych. Często szybkie odchudzanie prowadzi do utraty masy mięśniowej ciała, dokładnie przeciwieństwem tego, że starszych ludzi trzeba dla dobrego zdrowia.
Celem stabilnego ciężaru, jak się starzeć. Jeśli chcesz zrzucić kilka kilogramów, porozmawiaj z lekarzem lub zarejestrowanym dietetyka dietetyka o najlepszy plan dla ciebie. Właściwe proporcje żywności i działalności może pomóc stracić trochę tłuszczu, zachowując mocne mięśnie i kości.

Cieszyć się moc proteinCieszyć się moc protein

Ludzie w każdym wieku potrzebują białka do silnego, zdrowego ciała. Niektórzy starsi ludzie nie dostają białka, są one potrzebne do utrzymania masy mięśniowej, walki z infekcją i odzyskiwania po wypadku lub operacji. Guma do produktów białkowych, takich jak mięso kurczaka lub też może być problemem dla niektórych osób starszych. Oto kilka smacznych porad, aby podkręcić swój spożycie białka, bez zerwania budżetu żywności i bilans energetyczny.
Ciesz Więcej Ziaren. Dodaj puszki fasoli w sałatki, zupy, dania z ryżu i zapiekanki.
Sprawdź Swoją Bułę Liczyć. Dystrybucja masło orzechowe na suchary i jem je razem zupa, Chile lub sałatka.
Podkręcić Jaja. Wymieszać starty ser niskotłuszczowy ser lub więcej białek w.
Gotować z mlekiem. Użyj mleka odtłuszczonego lub mleka odtłuszczonego mleka zamiast wody, aby zupa lub płatki owsiane.
Użycie Suchego Mleka W Proszku. Wymieszać łyżkę mleka w proszku do mleka, krem-zup i ziemniaków.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *