231 Front Street, Lahaina, HI 96761 info@givingpress.com 808.123.4567

Zdrowa dieta dla mężczyzn

Jedzenie to coś więcej, niż tylko paliwo. Twoja dieta może pomóc w walce z chorobą i utrzymać się patrzy i działa młodszy. Jak człowiek zjada w ciągu całego swojego życia może pomóc przewidzieć, jak dobrze (lub nie) starzeje się.

Prawidłowe OdżywianiePrawidłowe Odżywianie

Zdrowa dieta dla mężczyzn zawiera:
Dla witamin, minerałów i błonnika, jedz co najmniej 2 szklanki owoców i 2 szklanki warzyw każdego dnia.
Pełnoziarniste. Jedz jak najmniej połowa wszystkich zbóż z pełnego ziarna codziennie. Wymienić oczyszczonego ziarna z pełnego ziarna chleb, kasze, makarony, brązowy ryż, owies.
Co najmniej dwie-trzy porcje ryb tygodniowo.
Nie mniej niż 38 gramów błonnika dziennie dla młodych mężczyzn; 30 gramów błonnika dziennie dla mężczyzn powyżej 50.
Tłuszcze nienasycone, takie jak olej, orzechy i oleje na bazie салатных dolewek zamiast tłuszczów nasyconych, w tym chudych produktów mlecznych, masła i tłustych słodyczy.
4,700 mg dziennie potasu z owoców, warzyw, ryb i mleka.

Energetycznych ProduktówEnergetycznych Produktów

Ponieważ mężczyźni mają więcej mięśni i zazwyczaj więcej, niż kobiet, wymagają one więcej kalorii w ciągu dnia. Umiarkowanie aktywni mężczyźni powinni jeść 2000 do 2800 kalorii dziennie. Mężczyźni skłonni są traktować czerwone mięso, jako bardziej męski, niż inne białka; często prowadzi ich do “steki.” To nie stek, to niezdrowo, to pomijanie całych ziaren i warzyw. Ponadto, nadmierne spożycie mięsa wiąże się z chorobami serca i rakiem jelita grubego u mężczyzn.Zapotrzebowanie na energię zależy od wzrostu, masy ciała i poziomu aktywności.
Dla energii, kontroli wagi i profilaktyki chorób, mężczyźni powinni jeść pełnoziarniste, takie jak pełnoziarniste pieczywo, makarony, kasze, ryż brązowy, owies, jęczmień, owoce i warzywa. Produkty te są bogate w błonnik, zmniejszyć uczucie głodu i sytości i pomaga walczyć z niektórych rodzajów nowotworów, takich jak rak prostaty i jelita grubego.

Za Mięso

Mężczyźni zazwyczaj carnivores z powodu przekonania, że jest więcej białka, tym więcej masy mięśniowej. To nie przypadek, jeśli nie uczestniczy ćwiczenia. Mężczyźni skłonni są traktować czerwone mięso, jako bardziej męski, niż inne białka; często prowadzi ich do “steki.” To nie stek, to niezdrowo, to pomijanie całych ziaren i warzyw. Jedzenie to coś więcej, niż tylko paliwo. Twoja dieta może pomóc w walce z chorobą i utrzymać się patrzy i działa młodszy. Jak człowiek zjada w ciągu całego swojego życia może pomóc przewidzieć, jak dobrze (lub nie) starzeje się. Ponadto, nadmierne spożycie mięsa wiąże się z chorobami serca i rakiem jelita grubego u mężczyzn.
Jedz czerwone mięso rzadziej, a zamiast tego skupić się na owoce, warzywa i chude produkty mleczne. To nie tylko pomoże ci utrzymać wagę off, ale to może pomóc utrzymać ciśnienie krwi. Zmniejszyć nasyconych tłuszczów z mięsa, sera i smażonych potraw. Zamiast tego, wybierz produkty z nienasyconymi, zdrowe dla serca tłuszcze, takie jak oliwa z oliwek, specjalnego oleju, orzechy, nasiona, awokado.

Ciężar i ryzyko chorobyCiężar i ryzyko choroby

Więcej, niż kobiet, mężczyzn przybiera na wadze około połowy, to z powodu męskiego hormonu testosteronu. Jeśli twoja talia jest ponad 40 centymetrów wokół, nadszedł czas, aby rzucić funtów. Ten tłuszcz wokół talii jest zwykle głęboko w jamie brzusznej i zwiększa ryzyko wystąpienia cukrzycy, chorób serca oraz demencja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *